Sabtu, 8 September 2012

Hari ini SDKA .

Assalammualaikum..
Hmm , hai dan yooo~ Kuikuikui..
Apa khabar? diharap sihat-sihat jelah sebab kalau tak
sihat dah lama tak baca apa yang Faizah update
ni kan. taktahulah plak kalau ade orang yang buat-2 sihat semata-2
nak baca mende yang tak bermanfaat ni hehehehe :)

*Notis:Peperiksaan sedang dijalankan*

Okayy , firstly Faizah nak cakap yang Faizah
hari ni ade hafazan dan bacaan surah yassin di sekolah agama
kulai 2 , kat bukit liki lah senang kata,sape yang tahu tempat ni .. baguslah
senang sket nak citer .. Dan buat kali pertama juga satu ayat hafazan
pun Faizah tak hafal . siket je, tupon kalau pengawas peperiksaan
sebut depan-depan ayat :) huhuhu! teruk tak? Masuk je
pintu pagar sekolah , naik tangga masuk kelas . nama terus dipanggil . turun
pegi dewan ~ lepastu dibuatnye faizah kena hafaz dengan pengawas 
peperiksaan naga kepala tiga. SENTAP! Terus ....

*Sempat lagi kau berposing yer Faizah*


Dalah naga kepala tiga,tengok pon macam nak makan orang!! ape yang 
Faizah  hafal semua blank macam Najwa latif nyanyi lagu kosong~
 dalah  pakai baju warna oren menunjukkan perasaan marah betul :) 
huh!,. nasib betul~ yang kawan Faizah tu dapat dengan pengawas
peperiksaan yg COOL Dalah pakai baju warna biru, celik biji mata ...
apelah nasib~ dalah baru lepas Accident . lepastu kena hafal plak. Ngek betulah.

*Orang sibuk SDKA,dia orang sibuk berposing*

Doakan Faizah lulus tau SDKA! Doa anda amat
Faizah harapkan :) thank you sebab Baca .. tersilap kata
harap dimaafi ^^v

4 ulasan:

NUR AIN AZMAN berkata...

Good luck in ur life adik :)

Ain Najwa berkata...

hye adik comel... :) have a nice day...akak follow sini key....

Fiza Suhaimi berkata...

hye adik comel ! goodluck okayy. all the best. ;)

♥ Nurfaizah ♥ berkata...

Syukran Jazilan,hanya Allah sahaja yang dapat membalasnye~ Selamat berblogging.