Jumaat, 17 Ogos 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri ♥

Assalammualaikum :) .
Terima kerana sudi baca entrii yang tak mengiurkan
ini . Diharapkan selepas membaca entrii ni anda
sudi memaafkan kesalahan yang saya telah buat .. Faizah
tidak lari dari kesilapan . "I'm Not perfect" .




Apepon Faizah nak tujukan entrii ni buat :-

>Ahli keluarga 
>Kawan terdekat
>Kawan gegaduh
>Pakcik & Makcik
>Follower kesayangan
>Yang sudi singgah belog ni
>Abang & Kakak senior kat sekolah SMKSI
>Cikgu Yang tercinta
>Sume orang yang tercinta dan orang paling Faizah sayang
dan cintai :)

Ucapan Faizah :---------------------->

Faizah Nak mintak beribu-beriban , berjuta-berjuti
kemaafan jikalau Faizah ada terkasar bahasa , tercuit,termakan,
terkutok,terskodeng,terbambu,terbelasah,terkencing,terngompat,
terbaik,terguna pakai korang punya barang,termemarah,
dan semua yang TER- tu harap dimaafkan
kepada Follower Faizah kekadang entrii Faizah ni ade kekata
yang tak menyenangkan ialah Faizah baru meminatkan
diri dalam bidang membelog :) . Walaupon
Faizah dah dua tahun membelog nii
Tapi Faizah tak tahu acane nak mengambil hati para
pemblogging :) Tapi sejujurnya sepanjang
Faizah memblog nii semua para pemblogging sume bebaik
tak kira lain jantina semua senang berganding bahu
dengan Faizah ...
Faizah sayang korang nah muah setepek ♥

Okayylah kepada mama,mami,umi dan ayah,abah,papa
Faizah nak mintak maaf kalau termelawan , halalkan makan minum
Faizah :3 .. Kepada kawan Faizah
Faizah Love you sampai mati :) .beb ,aku nak mintak
maaf kekadang gua terejek lu kuraplah,sotonglah,pabendelah.tapi lu
tetap spotting lah nenek . aku nak mintak maaf kepada korang
nanti datanglah beraya umah aku . hihihi . nanti aku bagi offer 
kuih raya yang aku buat kayy 

Hmmmm , okayylah kepada semua
umat islam , Faizah ucapkan
selamat menyambut hari raya aidilfitri maaf zahir dan
batin . We Love Malaysia!!!!
Jangan lupa datang umah tau .. Sayang korang :)

1 ulasan:

Aida Azryn berkata...

Selamat Hari raya! ;)