Rabu, 15 Ogos 2012

Sakit Hati

Assalammuualaikum ..
Sebelum tuu siapa rasa entrii ni macam
menyusahkan dan rasa tak puas hati
lebih baik tak payah bacalah kerana ini akan
menambah rasa benci didalam hati !~ hahahaha
sebelum tu nak ketawa puas-2 dulu..sebelum taip mende
yang membuatkan minda nak berhari raya tuu
*kosong,kosong,kosong..* 
dan perasaaan benci mengamit hati yang memang
dah sakit ni !!

Bermula lah cerita 1 hari sekolah 
dan besok cutii , holiday rayalah katakan .. 
ingatkan last-2 sekolah esok cuti.. happy lah kan ? tapi
kenapa ade je jembalang yang mengacau . tak puas
hati ker selama ni dah bagi kerja sekolah
yang melambak nak 
"MAMPOS DAN TERMAMPOS"
hahahahahahahaha :)... asal tak puas hati lagi!
kerja kau dalah banyak bukan siket.. lepastu hari ni bagi 
kerja esok hantar.. Macam tak _____ plak an? kalau
kao nak tahu kao ajar memey satu habuk pun aku
tak faham.. memey aku tak faham ..
aku selama ni Faham pun sebab aku mintak
kawan aku ajar .. Hati aku memang dah limited angry
bird .. Pakal je , walaupun kao dah buat camtuu
aku tetap respect kao , aku tetap hormat kao
sebab aku taknak jadi ____________ yang kurang
ajar .. tapi apakandaya aku hanya manusia biasa yang
tidak lari kesilapan .. kalau kao betul-2 menci sangat dengan
aku .. lebih baik aku pindah kelas dari sesi pagi ke petang
itu adalah yang terbaik untuk aku daripada aku membenci 
dan dibenci oleh _____ ..

Sekian terima kasih :)

Tiada ulasan: