Jumaat, 22 Jun 2012

Cinta Itu Buta x_x

Haii , Happy Peace ;)
Sebelum mula membaca , jawab salam dulu
he3 . Takut terlupe! Okayla
sebenrnye Faizah da lame tak update
ntahla rasa cam malas jew tapi ,
harii nie rase tringin nak update tulah sebab
buat entrii nie~Faizah buat entrii
nie pun rase cam pelik asl lah
bebanyak tajuk , tajuk nie plak yang muncul
tapi ape -2 pon tak nak cerite panjang
kitee mulakan Okayyy...


sebenarnya cinta itu indah kalau kitee jaga dia
dengan baik , dan dia akn salah jika kita salah digunakn.
Cinta juga tidak megira usia dan rupe..
Cinta membuatkan kite rasa tak hidup dalam
dunia yang nyata ..
sebab itulah kite rase mcm hidup di dalam dunia
sendiri betul tak? tiap -2 hari berkhayal
esok aku nak buat ape ha3. Faizah
citer ni cam faizah plak yg merase.........
Faizah hanye menceritakan saje~


So , hargailah cinta dan jaangan pernah mensia-siakan
orang yang pernah sayangi , tak kira sama ade
BF/GF , adik bradik , keluarge , ibubapa
kawan -2 kerana die org juge adalah cinta kite :)

Love is _____________

sambung -2 , Ha3 .. Happy always :)




4 ulasan:

aini n_ar berkata...

betul3. . heheh

♥ Nurfaizah ♥ berkata...

hmmm , that's right :)

Kotak Mancis berkata...

:) ermm... orang kata "cinta itu buta" tapi kat mana mata cinta itu???? hahhahhaaaa...

♥ Nurfaizah ♥ berkata...

Entah lah , Haha :)