Sabtu, 2 Jun 2012

Blog nie bermuka baru ^_^v !


Wewiit , warnee purplee lha :) . Haha ^^v ~


*Nampak tak , Nampak tak? hehe . Header tuu cantek kan?*

*yoo ! peace ^^v . Faizah edit sendiri tau!"


Hai , dah jawab salam ke belum nie ? OK . Waalaikummussalam.
Da lame dah belog nie diprivatee kan . atas sebab dalam
pengeditan . perasan tak banyak perubahan yg
telah berlaku . Haha :) cantek tak? cantek tak? .. muehee,muehhee
jawablah! Sebenarnye belog nie adee macam - macam
tutorial yang diambil dari pelbagai belog
yang TIPTOP dan MANTOP~
Antaranyeee :-
'
'
Banyakla . tapi satu-satunye orang yang menjadi rujukan
Faizah ialah ini---->Tekan-Tekan
satu jer yang Faizah tak tukar! teka ape dea?
Haha :) lambatlah korang jawab jawapanye ialah

Faizah tak tukar lagu :) . Lagu niee adalah lagu
daripada OST Seindah Sakura dinyanyikan oleeh :-
Mafa dan Ronie . Tajuk dea:- Buatku Disana

Silalah search di youtube , dengar sampai telinga berasap pun
takpa : / . Hehehehe :)

Happy blogging , Happy always

7 ulasan:

emeliena berkata...

Wahh, sangat lawa. jeles, jeless .hehe ;]

♥ Nurfaizah ♥ berkata...

Haha , takdalah biase-biase je~ belog sis lagi canteklah :3

Nurulee berkata...

Cantik blog dia. Hehe =D

Liza Razak berkata...

suka theme purple awak ni..cute!!

zulhilmi tempoyak berkata...

nk tukar jugak.. tp xreti..hahaha

♥ Nurfaizah ♥ berkata...

Sis Nurul:tak la cantek mane ? cantek lg blog sis he3~

Sis liza : Haha , *senyum sesorang*

tukarlah , seng jew~ he3 ^^v~

♥ Nurfaizah ♥ berkata...

Sis Nurul:tak la cantek mane ? cantek lg blog sis he3~

Sis liza : Haha , *senyum sesorang*

tukarlah , seng jew~ he3 ^^v~