Jumaat, 29 Jun 2012

Jgn bermain dengan api -.-

Korang sihat? harap sihat -2 belaka~
sebelum citer pasal api nie.Faizah ado satu permintaan
cube senyum , sampai nmpak gigi :D
Hehe , comel lah korang .(LOL)..sebab ape
Faizah suh senyum sebab bilee bace entrii
ni , mungking ade akn mengamatinye sampai terlupe
hendak senyum!! Haha :) terdapat kegilaan
di sini ^_^


Api , anda semua tahu api ini sangat merbahaye~
betul tak ? tapi ramai jugek orang yg bermain denan 
api .. sedangkan die org tahu api sangat bahaye
sekarang  nie bukan  nk citer pasal api tapi citer pasal manusia ,
 Manusia yang suke berdendam~ Macam Faizah!!
Orang yang suke berdendam nie,memg akn lakukan 
apee saje untuk mmbalas dendam mereka.. 
Die org tak kire samade berisiko atau tak!
dan ingat orang yang berdendam nie ade seribu
akal licik untuk membalas dendam mereka~



Pernah tengok tak ? drama -2 kat Tv ..
macmtulah lebih kurang~ He3 . Faizah
terlampau layan sgt drama -2 nie!! So , Faizah
nasihatkan janganlah memaki hamon
ke apeke , org yg uke berdendam nie~ nanti termkn
diri :-*
kesimpulanye :- jangan bermain denan api :) he3

SENYUM SELALU ;)




Jumaat, 22 Jun 2012

Cinta Itu Buta x_x

Haii , Happy Peace ;)
Sebelum mula membaca , jawab salam dulu
he3 . Takut terlupe! Okayla
sebenrnye Faizah da lame tak update
ntahla rasa cam malas jew tapi ,
harii nie rase tringin nak update tulah sebab
buat entrii nie~Faizah buat entrii
nie pun rase cam pelik asl lah
bebanyak tajuk , tajuk nie plak yang muncul
tapi ape -2 pon tak nak cerite panjang
kitee mulakan Okayyy...


sebenarnya cinta itu indah kalau kitee jaga dia
dengan baik , dan dia akn salah jika kita salah digunakn.
Cinta juga tidak megira usia dan rupe..
Cinta membuatkan kite rasa tak hidup dalam
dunia yang nyata ..
sebab itulah kite rase mcm hidup di dalam dunia
sendiri betul tak? tiap -2 hari berkhayal
esok aku nak buat ape ha3. Faizah
citer ni cam faizah plak yg merase.........
Faizah hanye menceritakan saje~


So , hargailah cinta dan jaangan pernah mensia-siakan
orang yang pernah sayangi , tak kira sama ade
BF/GF , adik bradik , keluarge , ibubapa
kawan -2 kerana die org juge adalah cinta kite :)

Love is _____________

sambung -2 , Ha3 .. Happy always :)




Sabtu, 16 Jun 2012

Kajian Doktor cinta ^^v.


Peacee ^^v . Dah lame Faizah tak belog
walking . Bilee nak belog walking jee  :3 , tringat 
homework. He3 :) budak sek biaselah kan ? sis~
Tapi kekadang tuu mane yg Faizah sempat  BW , Faizah
follow~ sume entrii Sis nan brader sume Faizah
bace , ade yang gempak . ade yg comel -2 , ade yg Hate
dan memacam lagilah . Ikut mood la kan ? samelah kitee
tapi kebanyakan belog sis . Entrii sume cecomel~
he3 , suweeeet titu 6_^v

sekarang nie Faizah sedang menjalankan kajian 
tentang ''kekasih-masih'' sebab adee sorg kawan Faizah
suruh Faizah bagi tipss kat die camnee 
nak dekati LELAKI~ , Iyerlah Faizah nie kan
''DOKTOR CINTA :3''
He3 , takda lah ~ gegurau jew. Faizah nie kan
suke menolong . Tapi nak mintak tollong
kene bersyarat betoi tak? takda syarat No KAJIAN!!
Okayy lha bye bye~

Happy blogging , Happy Always ^^v .

Jumaat, 15 Jun 2012

Sinopsis Telenovela : Mara Clara



Hai , heii , hoii . da lame Faizah tak update . Hari nie tergerak plak nak update he3. Sebenrnye Faizah tak minat sangat tengok citer-citer nie tapi dah tertengok skali mesti nak tengok sampai habis okeehla ini ade sinopsis cerite nie~















Kisah Mara Cara menceritakan tentang dua orang gadis yang telah tertukar setelah dilahirkan dalam sebuah rumah sakit yang sama. Mara yang dibesarkan dalam sebuah keluarga yang miskin. Namun Mara merupakan seorang gadis manis yang cerdik sementara seorang lagi yang bernama Clara dibesarkan dalam sebuah keluarga yang kaya. Clara juga adalah gadis yang juga cerdik, manis tetapi manja. Kedua-dua mereka pergi ke sekolah yang sama di mana mereka telah bertemu dan menjadi sahabat rapat. Tetapi Clara beranggapan bahawa Mara ingin menjadi temannya kerana ingin merampas semua yang dimilikinya. Clara mulai benci Mara dan dia sentiasa mencari peluang untuk menyeksa Mara hingga membuat hidupnya merana. Apakah Mara dan Clara akan mendapat tahu siapa diri mereka yang sebenar? Semuanya terjawab dalam Telenovela Mara Clara yang disiarkan setiap hari Isnin - Khamis jam 3.00 petang di TV3.

Nak temgok lebih mendalam layarilah sendiri he3 , okayla bye :)

Sabtu, 2 Jun 2012

Blog nie bermuka baru ^_^v !


Wewiit , warnee purplee lha :) . Haha ^^v ~


*Nampak tak , Nampak tak? hehe . Header tuu cantek kan?*

*yoo ! peace ^^v . Faizah edit sendiri tau!"


Hai , dah jawab salam ke belum nie ? OK . Waalaikummussalam.
Da lame dah belog nie diprivatee kan . atas sebab dalam
pengeditan . perasan tak banyak perubahan yg
telah berlaku . Haha :) cantek tak? cantek tak? .. muehee,muehhee
jawablah! Sebenarnye belog nie adee macam - macam
tutorial yang diambil dari pelbagai belog
yang TIPTOP dan MANTOP~
Antaranyeee :-
'
'
Banyakla . tapi satu-satunye orang yang menjadi rujukan
Faizah ialah ini---->Tekan-Tekan
satu jer yang Faizah tak tukar! teka ape dea?
Haha :) lambatlah korang jawab jawapanye ialah

Faizah tak tukar lagu :) . Lagu niee adalah lagu
daripada OST Seindah Sakura dinyanyikan oleeh :-
Mafa dan Ronie . Tajuk dea:- Buatku Disana

Silalah search di youtube , dengar sampai telinga berasap pun
takpa : / . Hehehehe :)

Happy blogging , Happy always