Isnin, 2 April 2012

Tak payah perasan sangatlah.

Tok.tok.tok ada orang tak nii ? huhuhu~~ ingatkan tak der tadi.. abis Faizah berceramah
sesorang..Ehem-Ehem ,, sebelum mendengar cerita Faizah yang beria nii.. nak tanya dulu korang semua
sihat? da makan ? da tido ? banyak da kitakan !!

Okayy ah,byk kata pulak aku nii ,, 
okayylah korang pernah tak ada kawan perempuan yg perasaan,.''OMG''
kat sch kite ramai budak yang camnii~~ bila lelaki nyuweeeet siked mula la kata lelaki tu
suke kat deala apelah,lpstu tak cukup camtuut
 berangan bawa bedak la apelah lepastu siap tulis dalam buku
diari dea camnii ''Awk dulu awk suka saya kenapa sekarang awk benci saya''
tersentap Faizah baca ,, perempuan nii gila gatal..
Da nama lelaki memang dea suke kacau budak perempuan
laenlah kalau lelaki tuu bersungguh-sungguh kata yang dea syg atau uke kat awk,,aduhh

Ada sorang perempuan nii plak..Dea nii macam suke malukan perempuan , dari awal
masuk sch Faizah da tahu perengai dea..Bila nampak lelaki nanti dea mula buad perangai GEDIK dea
tuut , lpstu bila lelaki tak pandang mulalah dea kata camnii dekat kawan sebelah dea..
''Awk-awk kentut ae ?'' Da semua budak lelaki yg tak layan dea pom trus gelaklah kesian budak tuu~~

Pernah masatu Faizah tak tahulah perangai dea,,Faizah jalanlah sebelah dea..sedang 
asyik berjalan nii tiba-tiba terserempak plak dengan geng sekumpulan lelaki,,lepastu kan tiba-tiba dea 
jerit dea kata camniiii ''Faizah awk pakai rumpun kain terbalik''
dah semua tengok kitelah , lpstu kite katalah memang camtuutlah ada orang suka
pakai rumpun kain belah kanan dan ada org suka pakai belah kiri~~ lpstu muke dea pom bengangla
tulah padan muka kao,,slalu sangat kenakan org last-last sekali kao yg terkene...

Budak yang Faizah detected ialah:-

1.Aiiiiiiii
2.Miiiiii

perempuan dua org nilah yg kalau tengok muka dea cam nak hentak jer guna penyapu..lagi-lagi
yg si miiii tuut adeke dea boleh  cakap kat wall facebook lelaki camnii:

''kao ni kenapa comeii sangat''

WATEPAK--' tak tahu malu lah ,, sabor jelah~~

Tiada ulasan: