Isnin, 16 April 2012

Satu perkara yang membuat kita sedih ;(

Assalammualaikum , ape kabo ? harap sihat-2 belaka!

Nii adee pic siked biar ada feeling baca entrii yang Faizah nak peresembahkan so enjoyy la
jangan sedih-2 , buruk tahu muka anda~~MOOD:Happy :)



tajuk entrii ni macam tak boleh blah kan? hahaha dea yang buat tajuk nii kata tak bolee blah plak!!
sebenarnya setiap orang tu mestii ada ketabahan dalam diri ..Tipu sangat kalau XD,, tapi
ada satu yang kita bukan tak tabah tapi tak ada ketabahan apabila lihat orang yang paling kita sayangii,
Cintaii,lovely menyayangi orang lain,memang sakit GILA-2 Sape tak sakit uhh memang XD
perasaan kowtt..tak kiralah sama ada:-

1.Pakwe makwe
2.keluarga & sebagainya

Betull tak? sape yang tak rasa gila?bila kita cinta GILABABI Tapi orang tuu buad bodo
makin suka dekat orang lain plak , kalau Faizah memang dah hentak kot kepala dea..
tapi perasaan dah hati seseorang tu tak bolee dipaksa iyer tak??

Okayy lha , tu jeeh kot entrii untuk hari nii :) kiranya ada terkena gak batang hidung 
anda , BYE ^^^^


 

2 ulasan:

zera eira berkata...

hmm, quotes tu best la. sedeh pon ade. hmm. btw, wahhhh, wajah baru blog dia. cantek lah. cemburu dgn bgroud tuh. :)

Faizah berkata...

hurmmm , quotes tuu sebenrnya amek dri google jew!! haha, taderla biase-2 sahaja^^ faizah x panda mengedit :)