Jumaat, 27 April 2012

Nak jadi adik bolee tak ?


Peace^^^ sawadikap ~

gulp,gulp tertelan air liur tengok tajuk entrii nii :) adee segelintir yg ckp
camnii :- 

betoii ker dea nii? Ayat entrii menggedik menyampah plak:3

pehal tak percaye ? wkwkwkwk ._.  Ehem-2 buat sekian lamenye
kitee telah bangkit drpade depa yg buat hati kitee sakit~~ kini aku bangkit
membuktikan yg ku tak sakit lalalala~~ aduuhh menyanyi plak daah
okayy lah nk mulalah nii :)) ceritenya camnii .. gua ni adee minat sorang
brader nii at sch . tapi gua minat secara rahsia ,, gua tak nak jadi cam orang
gedik ,, tpi sblum nii sebelum gua minat dea , takder orang pon yg
minat tapi bila kitee dah minat tiba-2 adee minah sengal menyemak bolee
dea minx permohonan siap denan ayat dea yg terpowerlah katekan 
sprtii berikuut:------------->

Nak jadi adik bolee tak ?kitee tak pernah rasee ade abang!

Amboiii , ayat dea mengancam shialll , aku pon takda abang tapi
tak sekecoh kao lah babee , ayoyooo segedik-2 aku pun takda camnii
kay ~~~ hohohohoho sebenrnyee jeles+cemburu sebab tula
terlebih sikeddd ummmmphh biaselah manusia

okayylah see you laterr :~~>

-f@!z@#-



Tiada ulasan: