Khamis, 8 Mac 2012

(Y) buad kita camnii ?


hari nii hari paling best sebab masing-masing tanak
mengaku kalah ,, last-last aku juga yang kalah sebab cemburu tak
tentu pasal ==' ,, tak sangka ati aku yg keras boleh lembut denan lelaki cam
kao an ? wadeha lha!! tadi kan ,, kat skolah aku memang sengaja nak
bagi kao jeles sebab aku saja duduk sebelah lelaki,,mintak duit lelaki
nasib baik dapat RM10 inggit tau :),,kao penah bagi aku duit
tak pernah ! cakap pun tak pernah ..  tapi kao buad buad buta plak geramnya
aku !! lepatu an :( masa aku nga jalan yang kao pegi pegang 
tangan kawan aku pehal padahal kawan aku tuu jalan sebelah aku ,, depan 
aku pulak tuu nauzubillah :) sabor jelha..padahal masatu kao dah nampak akuu '''
kao memang sengaja kan ? lepastu tak cukup dengantu kao bagi pulak
minah lain amek bekas air yang kao minum EUU!! sejahat-jahat aku pun
adeh maruah tak minum air lelaki except MY FAMILY kayy -..-'
ya allah masatu aku rasa macam nak hentak kepala lutut aku nii kat kao ,, aku
buad siked jer yang kao melebih tu nape ):( tader kerja heah ?? satu hari
tak buad aku sakit hati boleh tak ?? ,, tak per kita boleh buad lagi teruk
siap awak!!hari nii , hari semalam hari awak besok ari kita pulak ...
''ADA UBI,ADA BATAS,ADA HARI KITA BALAS!! ''

Hahahahahaha(ketawa macam org gila) siap awak huehue :)
Bye Bye Bye :)

Tiada ulasan: