Jumaat, 16 Mac 2012

faizah tak pakai shawl =='

konichiwa,(Peace^^V)

hihihi,,tajuk entrii macam tak suka sangat dengan shawl (apekehe ?)
Huehue~~ biasalha just small problem iyer tak ??
sbnarnye bukan tak uke,, tapi tak minat.. sebab mungkin kite 
tak suke bende yg leceh koy -''- ntahlah kita rasa
mungkin ramai gadis yg minat denan shawl ni sume tapi kita tak
berapa minatlah.. mungkin sebab nak nampak terbaikkk
tapi kita lebih suka simple,ringkas mudah dan selamat..  nampak
kawan-kawan pakai :)) tak terniat pun nak pakai
pattutnye cemburu ker apeker?? ni tak ~~

Masatu adoo nasyid kat sch,, satu kelas sume kene masuk
tapi bila kate pki shawl jer trus fade up !! lpstu ckplah denan cikgu
''cikgu boleh tak saya tak masuk''

cikgu pun jawablah:
''awak nii ,, guru besar suruh semua murid masuk!''

Aduyai dah dengar camtu terpaksalah aku dok kat umah depan cermin
testing sana testing sini.. sampai sch.. tula first time
pakai ~~ terbelit batang leher kita hahahah..

Okayylha bye~~ sorii kalau entrii nii ada yg terasa ,, ni ikut pandangan
kitalha.. memang kita lapok siked :D kita sedar !

JUST BE YOURSELF KAYY :p



9 ulasan:

Sharifah Eepa berkata...

Heehe.. sya suka shawl tapi x reti nak pakai.. heheh..

nurfaizah berkata...

hahaha ,, oo yeker.. mesti comeii kan awk pakai shawl!!!

nurhaziqah_ikah berkata...

hehe.. tgk lh tutorial klw x reti.. hihi..

nurfaizah berkata...

betoii lha ;0:0

Nur Ezzati berkata...

sye x reti pakai shawl :)
klau sudi singgah sini :)
http://sayatakcute.blogspot.com/

anak dare che khir tiut berkata...

sy suke pkai shawl tp yg basic lr..yg simple not hana tajima n so on..shawl ok coz x payah pikr tdung 2 mnjadi or x..

zera eira berkata...

ala, cuba la. mesti nampak laen dan cantek! :)

Sakura Aihana berkata...

ana mula2 pun x suka pkai shawl sbb tak reti nak pkai sbnrnya ... tp skrang mntlh juga pkai shawl sbb dh tau mcm ne nak pakai... hahaha .. tp bla pkai muka nmpk bulat tu yg x brapa nak suka

nurfaizah berkata...

hahaha :) okayy lha ,, insyaallah rite cuba pakai . tapi tolong2 lha ajar muehehe :3 sebab nak testing !! dan tq comment kayy