Jumaat, 23 Mac 2012

Inilah Diri Aku :3

(Sawadikap , peacee ^_^v)

hihihi :3 lama dah tak update blog , rindula dekat korang .. nak peluk boleh ?
(Just joking) .. wah ,, nice tak tajuk nii ?  ngee~~ saja jer
nak buat entrii ni sebab ramai yang tak tahu tentang diri rite sebab dia orang rasa
diri rite ni pelik betoii ker ?? hahaha :D ..

Okayy ni nak cerita lah nii sebenarnya kita nii kadang-2 :-
1.Kolot '_'
2.Gila-gila @_@
3.Manja-manja
4.Gangster
5.Lurus bendul
6.suka guna barang orang
7.suka buad sendiri

Hahaha :)) tak percaya ?  kalau tak percaya datang sch rite ...
tengokla sendiri ,, lagi satu rite memang suka
kacau budak lelaki lagi-2 yang lemau .. memang habis rite kerjakan!!

''Okayy, sorii kalau ada kesilapan yang dibuat ''

Tiada ulasan: