Rabu, 7 Mac 2012

Hebatlha awak ^_@


Hari nii citer pasal kita jugak sambungan citer mase arituu yang macam
tak boleh blah ._. harii nii lg hebat sebab apa ?? nak tahu tak?
dea berani buad kita jeles.selama nii kita tak pernah jeles
hari ni entah camne ternangis plak depan dea.. kebetulan
masatu  dekad kantin .. Pergh !!! malu syiak..
sume kawan dea tengok ... apalagi muka dah geram+malu
jalan jelha :) lepas tuu,, kan  kita trus tak pandang dea
kita jalan jer !! lepastu sampai lha kelas
kbetulan masatu cikgu ada ,,cikgu cakap camnii "awak nape tak sihat ?"
lepastu ada pulak sorg nii kepoh sangad gi cakap nan cikgu .. aku
apa lagi baling box pencil :) lepastu aku ckaplah 
"mane ade cikgu sakit prut jelha" ..;epastu cikgu
tanyelha " awak bleh amik pekse tak?" aku jawablha "boleh" lepastu
entah camne mood masetu dah reda sikedlha dea gi datang
kelas kita dengan muka yg aku rasa nak bgi 
penampo !! lepastu aku ape lagi saja jerit kuat-kuat
cikgu ada budak nak curik buku saya ,, masatu beg kene letak luar almaklomlah
pekse ,, lepastu dea cepat-cepat cabut !! padan  muka dia
kao inga aku nak kao sangat ker ?? hahaha aku dah malas nak layan kao..
banyak lagi lelaki yang baik ! ingat kao sorang jeker :)
tapi walaupun lelaki banyak kita tetap takkan pernahhhhhhhhh
CINTANCINTUN :)

Walaweyh ,, awak memang hebat,, dan saya lagi hebat ? hebat membuli :)
okayy see you later ._.

Tiada ulasan: