Khamis, 29 Mac 2012

Gaduh dengan akak penjual kantin~~


OMG!!! teruknya faizah sampai kakak kantin pon kau nak sembat~~
 
huhuhu~~ faizah tak pernah nk kurg ajo denan org yg lebih tua , dan faizah
tak kan cari pasal denan org yg ta cari pasal dengan faizah ,, tapi mungkin kali ni faizah
dah tak boleh nak bersabar .. cerita nye seprti dialog di bawah :->

Faizah:Kak saya nak beli sosej dua dan roti satu
kakak kantin:kao ni nak beli apa cakaplah??(sambil menengking)
Faizah:Saya nak beli sosej dua,roti satu~~(sambil menghulurkan duit)
kakak kantin:tak reti nak amik sendiri
Faizah:tahu!!(control mood sambil mnunggu duit baki dipulgkan)
kakak kantin:Kao ni nak ape lagi ? 
Faizah:Duit bakilah MAK CIK!!! (terus belah dengan prasaan bengang dan marah)

Huwaa!huwaa! sape pon tak marah bila di tengking dan di marahi depan semua kakak dan abg-2
di sekola itu~~ selama nii Faizah diam jer!! mungkin memang perangai dea,, tapi bila dah
tahap MENGGILA BABI Faizah pon da tak boleh tahan ,, adakah itu cara melayan pelanggan ,.. dahlah
lembab,,dulu masa faizah kat sekolah rendah .. mak cik kantin kat sana lembut jer tak marah-2
kat sini WATEPAK!! ,. tak pernah tau faizah kurang ajar dengan orang yang lebih
inila adelah baru FIRST TIME!!lepastu da camtu faizah ngadulah dekat kawan-2 faizah,,  semua
kata akak tuu memang kurang ajar~~ada sekali tuu loceng da berbunyi semua
orang pergila kanti ,, lepastu dea halau .. padahal loceng dah berbunyi !! aduh ~~ apalah masalah
kakak kantin tu kan ?? tahulah kite orang ni budak kecik~~

MOOD:FRUST!!!!!!!!!!!!!!!11


2 ulasan:

Tabuan Comot berkata...

mgkin akq tu tgh naik bendera jepun kot..sabar jela ye diq..

Faizah berkata...

hahaha~~ okayy..