Selasa, 6 Mac 2012

Blog kena virus !! bila comment


haha ,, tengok tak ? entrii semalam tuu !! kan kita tuliscamnii
  "TOLONG JANGAN COMMENT"
Sorii bukanya tak bagi komen kayy,,cuma kalo korg contohnya
nak komen gakk ,, saya terpaksa terima risiko yang berat
sebab nanti bila kita buka nanti dea tulis camnii
"The page not exist"
Bukanya sengaja kayy! kita lebih suka orang comment sebab
itu mnunjukkan dia baca kita punya entrii
abis kalu semata-mata nak comment lepastu belog kita rosak kan
susah... bukan korang yang kene tanggung kalu contohnya
korang nak komen ,, komen jer kat shoutbox hea !!
kita tak marah sebab tengok tak yang ada kat bawah sekali
bila time kita buad entrii jer,, nanti kat bawah sekali tulis camnii
"XIE XIE BACA ENTRI,LIKE KALAU SUKA,,COMMENT SEKALI KAYY"
Hah aderkan mana ada kita tak suh comment
entryy kali nii jer yg tulis tak yah comment sebab memang dah kene
virus !! Nak buad camnee tak yahlah nak suh buang 
kotak comment tuu yer :)

Tiada ulasan: