Khamis, 29 Mac 2012

Aduhai , takuut sangat ank kao ilang ?


BRRR --'
Hari nii adalah hari yang paling malang sekali bagi insan yg bergelar FAIZAH
2 IN 1 sekali gus ,, tadi pasal yang entrii kat bawah nii ,, nii entry yang setengah jam kemudian~~
selepas kite tulis entrii nii ,, terdengarlah bunyi telefon..sekali dekat screen telefon terpapar
nama LINDA budak ni lah rakan sekelas kita,, dea ni baik tapi kadang-2 kegedikan dia
yang membuat dea jadi jahat .. lepastu kite telefonlah dea balik ;.. kita orang
dah janji nak tunggu dekat tangga sekolah,,lepastu mak dia 
SEMAK MENYEMAK MENYIBUK NAK MAMPOSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hantar dea sampai sekola,,lepastu yang haslinda 
BENGAP NAK MAMPOSSSSSSSSS!!!
Tak bagi tahu yang dea nak gi umah aku,,lepastu dea tipu mak dea,, dea kata ada kelas tambahanlah
apelah,, padahal dea nak gi uma aku nak buad assigment~~ dah mak dea tunggu sampai dea naik 
atas sekolah,,kebetulan masatu pulak ada budak buat persembahan  dekat sekolah
so dea malu,,,dea ajak aku!!!! bila aku da teman dea ta nak pulak
dah mak dea tunggu ,,, sampai dea naik.... lepatu adeke mak dea tu naik atas
bual-2 dengan mak cik cleaner.. yang mak cik cleaner tuuuu SENGAL GILA~~
boleh cakap camnii:-

Kaorang nak gi mana ni ?????? merayau hea !!!!!
ikut ati aku nak lempan jer makcik cleaner tuuuu~~~~~~~~~~~~~ dahlah tengah frust
tambah lagi dengan macamniiiiiiiii!!!!!!!!!!!! aku memang frust GILA BABI
Kenapa orang dalam dunia niiuiiiii ~~~~~~~~~~~~~~` susah sangat ke nakl faham susah 
hea ,,,????????????????... sori banyak simbol siked sebab tengah frust

SORI~~ KALAU BAHASA KASAR,, SORI SANGAT-2 TADER MOOD HARI NII
SO SIAPA YANG FOLLOW TUU  MUNGKIN ESOK KITA FOLLOW BALIK KAYY :))
DAN HARI NI TADER MOOD NAK BLOGWALKING~~~
HARAP MAKLUM... KORANG ADALAH PENDENGAR SETIA SAYA SEBAB TULAH SAYA TULIS DALAM BELOG~`~~~~

2 ulasan:

eLL berkata...

sabar yer dik. kadang2 pekerja kantin mmg mcm tu. akak dulu pun macam tu jugak dah la garang, harga mahal pulak. makanan tak sedap. huhuhu last2 kitaorg ramai2 bawa bekal g sekolah

Faizah berkata...

tulah~~ insyaallah faizah akan sabar