Selasa, 14 Februari 2012

MENGAMUK!!


Hai,hai korg sume sihat x ? ker sakit,, kita sakit.. sakit hati
nak tahu sebab apa ? sebab adeh sorang budak 
lelaki nikan dahlah ketot,pendek tapi mulut berpuaka,busuk
cakap macam orang tak berpelajaran....
masatu kita nga cakap denan sorang budak nii lepastu tiba
tiba dia mencelah ,, lepastu kita cakaplah macam nii
"kao ni pergilah sane nikan empat perempuan"
lepastu dia macam tak puas hati dia pergilah menganjing,, lepastu
kita diam jelha .. tiba tiba yang budak perempuan tu
pergilah buad cerita dia kata kita ejek budak lelaki tu ketot
bila masa lha pulak ? lepastu ape lagi yang si budak lelaki tu pun
balaslah dia ejek kuat-kuat dia kate kite nii ____________
satu kelas dengar ,, dia org semua ketawa kanlah kita.
kita apa lagi kesabaran dah tak boleh tahan 
kita jerit lepastu tendang dia punya kerusi sampai beg dia
terjatuh... padan muka dia!! lepastu apa lagi 
kita pun angkat beg ,, sambil bagi amaran dekat dia
macamnilah bunyinya 
"kao mati kao besok ,,dahlah pendek mulut macam sial"
wah dea pon balaslah " kao ingat aku takut "
wah ,, berani lawan dengan aku ...
dulu semua orang tak berani nak ejek aku sebab sapa yang ejek
aku ,, aku tibai sekali... ni kao tengoklah dahlah ketot!!!!
pukimaklah der,, pendek!!

okehlah tu jer nak cerita ,, kita luahkan nii bukan nak
minta simpati ,, tapi untuk luahkan apa yang terbuku di hati right ?
bye bye
 

2 ulasan:

Yana Libra berkata...

Sabar je la ye~~

Sabar tu kan separuh daripada iman~~ :)

nurfaizah berkata...

okayy :)