Khamis, 26 Januari 2012

VANILA COKLAT (Zaraamir wedding contract)




‎'ZARAMIR' Wedding Contract :-

Syarat Pertama: Sebaik saja kita kahwin, kita kena pindah rumah lain. Tak kisahlah awak nak bagi alasan apa dekat keluarga awak tapi pindah. 

Syarat Kedua: Kita tak boleh tidur sebilik. tak boleh! 

Syarat Ketiga: Disebabkan selama nih papa saya bagi saya elaun jadi saya nak bila awak berkahwin dengan saya, awak kena bagi saya elaun tiap-tiap bulan. minimum RM1000, maximum infinity. Kalau mampu lah.

Syarat Keempat: Awak kena ambik n hantar kemana saya nak pergi macam mama n papa saya selalu buat sebab saya tak ada lesen memandu.

Syarat Kelima: Awak awak, saya saya. saya tak ambik tahu pasal hal awak, awak pun jangan ambik tahu pasal hal saya.

Syarat Keenam: Awak jangan usik barang-barang saya sebab saya tak suka orang usik-usik barang saya. faham!

Syarat Ketujuh: Saya tak suka dan tak reti buat kerja rumah. Jadi pandai-pandai lah awak ea.

Syarat Kelapan: Tiap-tiap hari kena belanja saya minum Vanilla Latte.

Syarat Kesembilan: Jangan bagitahu sesiapa kat kolej pasal saya dengan awak

Syarat Terakhir: Jangan bagitahu sesiapa pasal perjanjian kita nih. Maksud saya ibubapa kita.

-ZARA-

haha boleh ker dea orang ikot perjanjian nii :)

Tiada ulasan: