Selasa, 17 Januari 2012

SMKSI atau SMKTARP ?



YA ALLAH !
sekali lagi aku dilanda dilema ! aku tidak tahu same
adeh mahu memilih sek men kebangsaan tunku abdul rahman putra
atau Sek men kebangsaan sultan ibrahim ?
sangat saket untuk aku pilih . citer nye sebenarnye macam nii .
sebenarnya dulu aku pernah mohon di sekolah men kebgsaan
tunku abdul rahman putra untuk belajar di sane .
tapi sebelum aku menerima keputusan aku di sekolah ken
di SMK SI  untuk mnunggu keputusan . setelah aku tunggu
selame brape minggu . akhirnya keluar juge aku diterima
utk pergi ke sane . tapi aku tidak tahu utuk memilih yg mane ?
itu lha persoalan yang selalu melande aku .
aku ta tahu nk pilih mane . lepastu aku tanye lha
bapak n mak aku . mak n bapak aku ckp ikut kemampuan
lepastu mak n bapak aku suh buad solat istikharah
di situ lha aku belajo camne perasaan org yg dalam dilema
walaupon aku telah dilanda gosip panas tentg
"BUDAK JUNIOR KURANG AJAR"
tapi aku masih tetap sayang sekolah tu .
aku masih tetap respect dan hormat semua org
dlm sekolah tuu !! aku hanye isnan yang lemah

nobody always prefect

                                                                                                                yang benar,
                                                                                                      faizah

Tiada ulasan: