Selasa, 10 Januari 2012

IDup LHa . hari nii -'-



ish !! sedeyh idop aku sekarang ?? memey susah ken kalo kite da suke kat seseorang tuu .. banyak saket ati ;( .. buken hari nii tapi hari --- 2 .. hoi dogol asal aku ta boleh nak lupa ken kao hah ?? kao cakap siked ! dengan aku.. bile aku nk lari dari kao jer mesti kao adeh ken .. mesti kao nk sebok - 2 ken ? bile mase PJ nan IM mesti kelas aku dengan kao bercampur ken ?? lpstu aku dapat jumpa kao .. kao tahu ta ? aku jumpa makin saket ati aku .. bile tengok kao senyum dekt musuh aku ..

heah !! kao dengar sini kao da tahu aku nii memang pelik !! sebab aku nk jauh dari kao TETAPI bile aku tengok kao bermesra dengan musuh aku makin aku nk sepak jer muka kao .. makin aku nk lempar jer beg kao mase kat depan ------ tu biar jatuh ke bwh .. kao ni memang tader hati ken ?? kao sengaje nk kasik aku jeles ken !! kao nk biar aku nii melutut depan kao ken ?? mrayu - 222 HOTAK KAU !! aku nii jenis perempuan yg ta kan mengalah pde lelaki ?? kao memang nak aku buad macam tuu ken ! okea aku buktikan bile aku tengok kao senyum dengan pompuan GEDIK !! tuu aku tampor kao ..


AKU MEMANG SAYANG GILER - 2 BAPAK kat kao !! tapi kalao aku nk jauh dari kao jer mesti adeh halangan . tapi kali nii aku tanak jauh dari kao sebab MUSUH aku tuuu !! aku tanak dea bahagia biler dapat kao .. aku tanak aku jeles buad kali ke - 2 sbb POMPUAN GEDIK .. yg annggap dea dua org jer cantek ,,.. .. lepasni bile aku jumpa dengan kao jer aku nk SENYUM .. sampai ke telinga .. bile kao senyum dekat pompuan laen aku datang depan kao .. bile duduk aku nk sebelah atau sebaris dengan kao .. bile persatuan nk same dengan kao !! . bile adeh pompuan yg menyemak aku tampar pompuan tuu .. bile adeh org tuduh kao biar aku BACK - UP ..


aku tahu kao buken jenis lelaki macam dea org yg kat luar . biler adeh budak pompuan NYUWEEET kao ta tengok.. biler adeh budak minx no tepon kao buad ta tahu . tetapi kenape bile musuh aku buad macamtu semua kao layan .. kenape ?? ker kao sebenrnye dah tahu dea tu musuh aku dan kao nk buad aku jeles . okeh lha fine AKU MENYERAH KALAH !! KAO MEMANG TERERR .. ken ! tapi ini memang janji aku kalau aku nam pak kao SENYYUM dekat pompuan tuu aku kira ape memang aku sepak , tampor je !! biar org kateh aku giler asl JANJI MUSUH AKU TAK BAHAGIA !!

OKEH LHA :) BYE

Tiada ulasan: