Khamis, 12 Januari 2012

HANCUR , hancuss -,-



HADUHAI , ini lha nasib yang aku dapat bila suka KAUM ADAM ini ..bile mak aku cakap, aku tanak dengar dan sengaja pekak ken telinga sekarang ape jadi ?? idop mrane ta tentu hala .. korang nk tahu ta ape yg mak aku cakap ayatnya lbih kurang mcm nii lha ! "KAO NI DULU KATA TA SUKE LELAKI LHA APE LHA ? SEKARANG NII DAH MASUK ANGIN KLUAR ASAP " btoii ta ? ape yang mak aku cakap btoii ken .. haha terse terkecewa sebentar lepastu BILE PIKIR - 2 baek aku lupe ken dea ?

lepastu ,, aku ta boleh lupa ken dea ! lpstu kao tahu hari nii aku buad ta layan dea jer ? bile dea pandang aku mase kat ------ aku buad ta nampak .. bile dea suh budak anta surat aku koyak ken ?? mula - 2 rase betoii ker ape aku buad ?? lepastu balik rumah jer aku rase nak nangis pun adeh ? nk mengamuk pun adeh ! last last sekali aku carik surat yang aku koyak kat dalam beg . bile aku dah bace surat dea tu rase macam nak kesian pun adeh !! tapi aku bukan "SEORANG MANUSIA YANG KEJAM"..aku pun adeh hati dan perasaan sanggup plak aku tengok org yang aku xxxxx sakit ati..

aku pikir ken lbih baek aku dengan dea kawan saje ? sbb aku ta nak mak dan bapak aku ckp yang buken pasal aku !! semalam korang tahu ta ? ken semalam aku gado dengan dea pasal budak gedik tu ..rupanye dea adeh selit ken surat dekat beg aku .. lpstu aku ta perasan . malam tu ntah macam mane adik aku nk pinjam pen -:- lpstu dea godeh lha beg aku terjumpe surat tu .. lepastu dea pegi bacer kuat - 2 . pergh !! kene batang idung aku lha syiakk ,, lepastu mak aku tanye , "kao ta yah nk ngade - 2 baru form 1 dah SUKE SUKI " Pe malu gile bapak -[- aku kateh :)

dah lha sampai sini saje ta mau ckp pajang!! bye...

Tiada ulasan: