Rabu, 11 Januari 2012

..............





korang adeh rase ta ayat di atas kene dekat korang siked !! haha gempak .. selame nii aku ta pernah carik ayat - 2 jiwang macam nii bile da terkena batang idung sendiri ! hah !! amek kao .. sume kao nk godeh ..

kao orang nak tahu x citer hari niii .. untu kali - 2 POMPUAN GEDIK TU .. semak menyemak jer short cut org kate potong line .. mase nii aku tengah lha sebok - 2 cari buku untuk salin nota yang cikgu nak cakap . lpstu dengan sebok nyer dea pegi tanye dekat budak tuu .. awak , awak , awak adeh pen ta ? pen kite tetinggal lha ! yang budak tu pon jawab amek lha ..

aku ape lagi ? aku geram aku bukak dea punya zip beg aku baling dea punye kotak pensil yang tercantik sgtlha pulak tuuuuuu !! kene dea punye tudung .. lpstu sume budak tengok aku . aku dengan muke ta malu cakap macam nii "awak itu bukan kotak pensil awak ke ? tadi kite jumpa kat beg awak " haha PADAN MUKA !! lepastu dea pun beralih pindah ke tempat duduk belakang dengan perasaaan malu bersame geng gedik dea .. mase nii aku tenga marah lgi ape lagi aku pon pegi amek pen yang budak tu bg kat pompuan gedik tuu baling dekat kepale budak tuu ! lepatu budak tuu pandang aku . aku jeling dea ? sampai sekarang hati aku masih saket lg . biar jer sampai bile -
2 aku ta tegur dea .

suke sangat ken layan POMPUAN GEDIK TU . pegi lha layan dea . jangan carik aku lg . pergi cium dea saneh . PERGI ! PERGI !! buad mase nii kao nk buad hapeh kao suke pegi lha . aku dah ta kesah :/ aku tahu memang PERANGAI LELAKI macamtu !! sume same .. sbb tu lha selame nii aku ta suke dan ta penah minat dengan budak lelaki FULLSTOP .


GERAM !!

Tiada ulasan: