Isnin, 9 Januari 2012

ADUYAI -"-



SEBENARNYE AKU TANAK CITER MENDE NI SUME :/ TAPI AKU TAK AMPU NK PENDAM SORANG - 2 NANTI AKO BOLEH GILER KALAU AQ GILER NANTI LAGI SUSAH -'-

wei , korang tahu x ?? aq da kene sampokk dengan budak tu ?? hari hari aq asik ingt dea -.- nk kencing, nk tido,nk mandi nk ape lg sume ingt dea ?? tolong lha aku rimas selame nii adeh budak ensem ker apeker /? ta nah plak macam nii ?? tolong lha aq rimas kepala hotak aq sekarang nk pikir belajo pening aq nk pikir nii sume berat tahu ta ?

aku tahu .. kao tuu baek , pandai dan ------- lha pulak tapi boleh ta kao pegi jaoh - 2 dari idop aku .. kao tahu pasal kao keje sek aq byk ta siap ?? kao tahu pasal kao aku asyik berkurung dalam bilik .. pasal kao aku dok cari kao kat facebook pasal kao sume dalam hotak aku ! sekarang nii -'-

selame nii kalo kao tader aku boleh idop tapi sekarang nii kao sebok nape ?? aku bukan ta suke kao ! tapi aku nk lupakan kao .. sori tadi aku jeling kao .. sebenarnye aku nk biar kao benci aku .. lpstu sori aku kutok kao macam -2 . lpstu sori tersengaja pijak kasut kao .. tapi kenape kao masih tetap senyum dekat aku . kao tader hati eeehhh .. ish geramnye aku ! dan lepas nii aku ta tahu macam mane nk buad kao sakit hati lg !!

sebenarnya aku memang sayang kao ?? sebab mase hari pertama sekola lg aku memang nk sekelas nan kao ?? tapi nk buad macam ne ?? kao pandai kao masok lha kelas pandai !! betoii x ??lpstu mase ari orientasi trimr kasih sebb kao tunggu aku ken ?? trime kasih byk -2 tpi aku memang ta suke bende macam niii..... cukuplha aku dan kao hanye sbgai kawan .. ta nak lbih sbb aku dan kao masih byk benda nk belajo ..

OKEH -"- AKU TA NAK INGAT KAO -"-

Tiada ulasan: